.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس شورای شهر رامسر :
جهاز عروس شهرهای شمالی کامل نشده است!
شمال نيوز: گام بلند دولت در تصویب رامسر به عنوان شهر نمونه گردشگری مازندران نوید بخش بود اما تا کنون نتوانسته ایم از این ظرفیت بهره مند شویم و هنوزهم بهترین هتل ما همان هتل قدیم است و رویای هتل 7 ستاره در دل مانده است

رامسر /خبرنگار شمال نيوز: رییس شورای شهر رامسر گفت:رامسر به خاطر زیبایی های منحصر بفرد عنوان عروس شهرهای شمالی را دارد اما هنوز جهاز این عروس  کامل نشده است.

 "مهندس علی امینی شاد"در حاشیه جلسه شورای شهرامروز در گفت و گو با خبرنگار ما افزود:  طرح جامع گردشگری رامسر از سال 1307 پی ریزی شده وآثار تاریخی موجود این شهر مربوط به همان دوران است  و در واقع همان طرح دیروز اثر تاریخی امروز رامسر شده است.


وی تصریح نمود:متاسفانه رامسر با این همه قابلیت های گردشگری و تاریخی هنوز به جایگاه شایسته خود نرسیده و جهاز این عروس شهرهای شمالی تکمیل نشده است.

وی گفت: گام بلند دولت در تصویب رامسر به عنوان شهر نمونه گردشگری مازندران نوید بخش بود اما  تا کنون نتوانسته ایم از این ظرفیت بهره مند شویم و هنوزهم بهترین هتل ما همان هتل قدیم است و رویای هتل 7 ستاره در دل مانده است ، گردشگری زیرساخت می خواهد این در حالی است که زباله ،فاضلاب شهری جزو دغدغه ها  و آمال این شهر توریستی است.

وی گفت:رامسر مرکز کنوانسیون بین المللی زیست محیطی در حوزه تالابهاست اما این شهر با برجستگی زیست محیطی در حد و اندازه جهانی در حسرت اجرای فاضلاب شهری است.

وی گفت:مازندران هنوز نتوانسته بهره برداری های لازم را از شهر زیبای گردشگری رامسر داشته باشد این در حالی است که خیلی از کشورها در حسرت داشتن شهری به زیبایی رامسرند ومیلیاردها دلار در برخی از کشورهای عربی خرج می نمایند تا جاذبه های مصنوعی ایجاد نمایند این در حالی است که رامسر همه زیبایی ها را یکجا دارد.

 رییس شورای اسلامی شهر رامسردر بخش دیگری گفت:با مدیریت یکپارچه راه توسعه هموار تر می شود اما در کشور ما جزیره ایی عمل می شودو معتقدیم با دانش دیروز نمی توان  به حل مسائل امروزپرداخت و نگاهی به آینده داشت  این درحالی است که دنیای مدرن امروز دنیای آینده پزوهی و برنامه محور است.

وی  افزود:شوراهای شهر بستر ساز مشارکت مردم می باشند و باید از این ظرفیت بیشتر استفاده گردد و آینده ایی موفق است که مدیران شهری به سمت ایجاد دمکراسی در تصمیم گیری بروند.

وی بیان داشت: تما م برنامه ریزی ها باید متناسب با هویت منطقه ایی و بر مدار عقلانیت،منطق  عملیاتی شود و مدیریت چندگانه چیزی جز هدر رفت سرمایهای مادی و معنوی نیست.

وی اظهار داشت:شهرها در برنامه ریزی های کلان  جایگاه  بسیار مهمی دارند و تحول اقتصادی میسر نمی شود جز اینکه شهرهای ما واحد اقتصادی محسوب شوند وبدون تردید  پایداری کشور در گروی پایداری شهرهاست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آبان 1391
موارد را به نقيبي رئيس شوراى اسلامي استان كه اين روزها فعال است انعكاس بدهيد
نا شناس 4 آبان 1391
دم نقیبی گرم که یا خودش پیام گذاشت یا یه نفر را مامور نوشتن سطر فوق کرد. به هر حال اگه از دست نقیبی کار برمیاد بدید انجام بده . شاید دم آخری یه کاری برای عروس شهرهای شمال و مرکز باغ پرتقال رامسر زیبا بکنه. انشاالله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.